Tuesday 13 November 2012

Meet Love :)


Gamba ni 1st meet aku keluar dgn pijie a.k.a pojoi :D
heee comel je kan bf dia amik gf dia balik sekolah. that's y lahh aku berpakaian sekolah -.-! 
Okey tak bf ak ? comel kan :P . *ayat budak zaman skrg kalau upload gamba bf diorang (bf saya tak hensem cam awak) aduiii geli tiakk aku baca ! haha rupa paras tak penting yg penting hati beb ! :')
so sbb pijie ni pandai sgt amik ati aku ntah dari mana dia belajar aku pun tatau ! ak pun dah lama bujang tetiba sangkut lah pulak dgn dia nii hehee jodoh bak ang ! :P
seriouslyy hidup ak skrg dah tak sunyi mcm dulu. kalau tak dulu aku mcm org tak siuman. Allah ! kantoii. muka comel tp tak siuman. kahkahkah !
fyi ! pijie ni laa boy yg paling lama sekali dgn aku .  caye tak ? haa lantak korang laaa :'(
hee 1st kenal dia 29/12/2011 until now!. time tuu dia add aku kat fb . wahhh ! cinta muka buku nii :D
ak app, dia tegur aku tegur balik . haihh dua-2 peramah sangat pun payah jugak :D hihiii. Lepastu saling bertukar no fone. Tapi sygnyaa dulu aku selalu jual mahal kat dia nii. kesian diaa, dulu tak benti-2 call , txt aku . tp ntahh laa npe aku tak layan dia .
one day tuu tetiba hati aku terbuka utk kenal-2 ngn dia nii, dia call aku then borak-2 sampai kredit dia habiss ! kikikii :D then tetiba aku dah makin syggg ngn dia nii sbb dia baikk , caring pasal aku, sweet , ayat-ayat jiwang tuu mesti ada ! hishhh mmg baik lahh dia nii ! tatau nak ckp cemana dahh :D hahahaha.
Gaduh ? Hmphhh gaduh tuu wajib lah adaa. Kalau dlm relay takde gaduhhh tak best whoah ! sometime tuu kena lah jugak uji partner kite kan ;) ak ngn pojoi ni selalu jugak gaduhh ! kadang-2 ak pujuk dia , kadang-2 dia pujuk ak! tp paling banyak dia lah pujuk ak. haha :D sbbnyaaa kalau aku dah sentap dgn dia lebih-2 nnti dia sound ak . Perghhh sumpah aku takut then ak nak buat apa lagi. Terpaksa berdiam diri jee laa. Ak kalau pojoi dah marah gila camtuu ak mmg speechless kejap . hmm :x
heheeeee ak selalu harap yg relay ak ngn pojoi boleh tahan selamanya ~ Thankyouuu syg coz being part of my life and i do loveyousomuch :*
u in my love u in my heart u in my life u in my everything i need u! just youuu 
Muhammad Izzani Aimi Bin Ismail :)

No comments:

Post a Comment