Monday 5 November 2012

First meet :')

Harini aku heppy sangat sbb dapat jumpa pojoiii. Arrr HAPPY gilaaaa. Rasa nak berdiri atas bulan and menjerit sekuat hatii. auww auww :P hehee . Hmmm pagi td before pergi sekolah aku bangun awal pagi sbb nak study sikit ehhh biasalahh calon SPM lahh katakan :D hee then tgh-2 study tetibe fone bunyi dari pijie . Dia call aku pagi-2 camnii aku pelik jugak sbb jarang beb dia call aku pepagi camnii . Hee then dia wishh goodluck kat akuuu supaya dapat jwb exam dgn tenang :D yeayyy terharu gilaa :* hee then tetiba dia tanya apa nama sekolah aku . Errr okay nampak pelik disituuu. Aku pun tak syak pape lagi juz bgtahu jelaa nama sekolah aku . then tetiba dia suruh aku bawak fone g sekolah. sbb ptg tuu ak ada exam lagiii .  Haaa aku pun mmg blrrr lah tak nampak permainan yg dia buat tuu . haa jeng jeng jeng ! ;D hee okey lepas ak jawab exam ptg tuu ade txt dari pojoi dia ckp lepas habis exam jangan balik rumah lagi, dia suruh tunggu depan sekolah sbb nak buat surprise ! rupa-rupanya dia na dtg wehhh . Ohh my Allah ! :O serious aku sepak muka aku banyak kali. Macam tak percaya pun ada. yelaaaaaa rajin pulak ehhh dia nak datang dari ipoh kesini kan :D hee aku pun tunggu jelaaa macam tunggu duit turun dari langit je . lambatnyaa dia datang :( okey ak call lah dia bg dia map apa semua finally dia pun sampai :D alahaiiii terkezut gila muka akuu tp wat lekk jee, wat tenang sudah :D hehee . aku pun naik laa kete ngn dia , then dia bawak ak g jalan-2 . tp kesian dia tak makan dari pagi td :( pasaiiipa pun ak tatau laaa. Haihhhhhhh pelik jee dia nii. hmmm time tuu pun tgk cuaca pun tak elok sbb nak hujan n dah nak malam dah pijie pun hantarlah ak balik rumah . haihh tak puas dating laa gilaa ! >< errrr takpe dia ckp len kali dia dtg lagii . yeayyyy ! :) ehh sempat jugak laaa capture gamba dengan dia . huhuuu . tp aku risau jugakkk dia balik sorang-2 jeee . dah laaa nak hujan . haihhhh berdoa jelahh ak supaya dia selamat sampai :) hee tak sampai setengah jam pun jumpa dia call dia ckp rindu aku. alahaii sweetnya dia :( takpe lepass spm ak freedom ngn kau yea pijie. kau sabar ehh ! sabar tuu separuh drpd iman :D hehee anyway best dapat lepakk dengan awak. tarikh keramat 5/11/2012 sy takkan lupa ! me heart youuu :*

No comments:

Post a Comment