Wednesday 8 August 2012

Alahaii bencinyaa kalau datang bulan. Paling aku benci first day datang noharommm senggugut gilaa babeng ! Hmm serious ta sanggup nak tahan sakit nie , nak tidur pun takboleh. Ubat dah sapu dah. Hmm datang pulak time nak dekat habis puasa nie . aduii terpaksa laa ganti nanti kan. Takpe-2 dugaan hidup. Err sekarang aku tatau nak buat apa -_- nak tidur esok sekolah tapi sakit peyott :''( Hmm myb esok aku tak pergi sekolah kott sbb aku kalau dah segugut tade mahunyer dok kat sekolah tuuu . Kang semua mmbe aku jadi mangsa amukan aku ni haa . Hahah *joke ;P Act aku kalau segugut agak teruk jugak laaaa rasa nak pitam pun ada . *k tipu :O . Juz tak selesa laa duduk kat sekolah tu haa , pernah harituuu aku tetiba bocor kat sekolah, Perghhh mmg tak selesa laa nak belajar then terus call abah suruh dtg amik. Nasib baik time tuu abah ade kat rumah. Kalau tak kena laa tunggu kat sekolah tuu sampai balik, cikgu pulak takboleh nak hantar balik sbb ade class . Hmm sayang pulak ta dtg sekolah esok kan coz ade teknik menjawab paper math . Dah laaaa pelajar terpilih jee dpt pegi. ceyhh bangga jap ;)) hehee . ermm tengok laa cemana esok kalau larat aku pegi kalau tak larat cuba jugak pegi , kalau taktahan sakit sgt time aku jalan tuu aku tahan laa sesapa kat tengah jalan tuu suruh hantar aku balik . weeee *k joke !

No comments:

Post a Comment