Saturday 28 July 2012

PLKN~

Semalam check PLKN . Tak sangka dapat . hm sedihh sedihh :'( . sedih laaa sbb kene jauh ngn family lagi , jauh dgn handphone . jauh dgn bf . jauh dgn kawan-2 akuuuu . hmm :( ramai mmbe-2 aku yg tak dapat , aku pun tatau kenapa . dalam kelas aku yang dapat pun 3 org . pelik-2 . Hmm cikgu aku cakap PLKN nii kalau masuk susah nak sambung study , yelaa 3 bulan buang masa camtuu jee , sama dengan mama akuu . mama aku pun ckp benda yg sama . hmm dah tuu aku dah dapat kene laa pegii tak pergi kang kena denda , sape nak bayar ? hihii ^^ . okeyyyy , aku asyik pasal PLKN jee sampai terbawa-2 kat mimpi akuu , sumpahh tak tipuu -.- macam seronok jee :D no wonder laaa ramai mmber akuu suruh aku pergii , n ade yg tak terpilih pun nakkkkk sangat pergii . haduii-2 . Hmmm selalu PLKN 3 bulan je kan ? tapi mmber aku cakap dah naik 6 Bulan , tapi dy ade bg kita balik kejap la apa laa ,  ehh aku tatau laaa , aku redha jelaaa . bukan senang dpt g , so saje nak cari pengalaman :D Yang penting aku takan lupaa kawan-2 especially BF akuuu .. hmmm :(

No comments:

Post a Comment