Monday 7 May 2012

Mama bikin panas xD

Hari ni aku suruh mama beli buku matematik sbb aku nak study . Okey laa kan mama pun ckp nak tolong belikan , aku pun malas nak  kuar sebenarnyaa . Heee ^________^ lepastuu mama balik aku pun excited laa nak tgk buku tuuu sekali mama beli buku exercise bahasa chinese --' , macam aku belajar cina plak kan , dulu yelaa aku amik class cina tapi sehari jee aku pergi . HAHAHA :D then mama keluar laaa pergi tukar , sekali dia bawak balik buku BM . Ya allah ! sabar je laa aku dengan mama nii >_< aku tanya mama kenapa asyik salah beli buku jee , mama ckp dia main amik jee tak tgk pun isi buku tuu . Huh padanlah pun -.-' ceyhhhhh aku pun buat-2 lah merajuk :D kalau aku tak buat camtuu sampai esok laa baru mama nak g tukar buku , aku nak malam ni jugak ! sbb esok aku exam math , so prepare lah siap-2 O; erm okeyy , mama pun pergilah keluar g kedai yang sama , sekali dah tutup . Huh ! nvm laaa .. aku study  je laa apa yang ada punn . Hmmmmmmmmmm T_T

No comments:

Post a Comment