Thursday 10 May 2012

~Bad day~

Kisah semalam ! aku lupa nak update ! heee keyhhh aku tak suka sorang boy nii class 5K2 . Nama ? ahh malas laa nak bgtau nnti korang repurt kat dia , wawawa :P herm aku tatau benda apa yang dia tak puas hati dgn aku , nak ckp aku kacau hidup dia tak pulak . aku kacau awek dia jee tp tuu dulu time aku fm2 awek dia fm1 . Hahha kelakarnyaa couple dgn budak-2 xD . heee ! time tu aku pernah gaduh teruk  dengan mamat tuu , hal kecik jee nak besarkan . serious mengelabah awek dia -.- benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! kalau aku terserempak dgn boy tuu kat sekolah ade jee mende dia nak ckp kat akuu . entah -.- aku tak layan pun . pe motif aku nak layan , buat sakit hati jerk . kalau aku buat tak layan biar dia lak sakit hati sbb cakap sorg-2 . HAHAHA . herm semalam lepas habis exam seni aku g turun basuh bekas-2 colour *watercolour tak perasan plak dia ade sebelah aku . ceiyhh malas sebenarnyaa nak bg dia nampak aku -.- aku pun nak blahh ahh dari situuu . ahhh ! cemana lak dia leh perasan then dia simbah air kat akuuu . macam satan kan pangai dia :O nasib baik tak banyak n nasib baik air paip jerk . kalau air manis tak kee semut buat sarang kat aku nanti . hee xD aku sebenarnyaaaaaaaaa benci dia , apsal lahhh dia ade kat sekolah nii . haihhhh >< Kesah syamil ni plak aku malas nak update . coz bilaa aku update aku akan ingat je mende tuu n akn buat aku sakit hati . huahuahua :D hermm syamil ni lak asyik nak pijak kasut aku jee , ni lagi sorang cam satan -.- setiap kali balik sekolah dia jalan belakang aku lepastu bila aku tgh jalan sempat lagi dia pijak . aduhhhhhhh ! menda tuu ahh buat aku bengang . dah laaa kasut terbukak lepastuu nak pakai balik tuu aku malehhh kene ikat tali lagi . haihhhhh apsal laki 2 orang nii cam satan . pfft -_-'

No comments:

Post a Comment