Friday 13 July 2012

Kejohanan olahraga ke - 22

Harini sekolah aku ade sukan , shitt >< aku rasa cam tak cukup tidur pulak sbb mmg aku tidur lambat pun . hihii , bangun pagi jeee masuk toilet lepastu berangan kejap , dah bazir masa 15 minit kat situ -.- okey lepas mandi tuu siap-2 gerak g skolah dulu sbb nak tolong cikgu sabariah angkat barang g stadium . Dah datang sekolah tuu tetiba plak cikgu ngn cik kak tak dtg lagi , errr aku dah risau dahh takut datang stadium lambat . aku pun call lah cik kak tanya dia ade kat mana semua , time tu nasib baik aku dok ngn mmber aku lg sorang kat depan pagar sekolah , tade laa aku duk ngn pakcik guard tuu je -.- . Hmm lepastu sampai pulak mmber aku lagi 3 org ni haa :O kiteorang pun borak-2 laa kejap sementara tunggu cik kak dtg . blablablabla~ ttiba cik kak pun sampai , err agak lambat jugak laa , then akak nak masuk dalam sekolah jap nak amik barang , aku ckp kat akak aku takboleh lambat sbb aku masuk acara , so aku pun pergilaa stadium naik motor ngn ekin . Dah sampai stadium tuu aku g cari cikgu sukan aku , nasib baik jumpa , klu tak jumpa nangis lah ak . weeee :P then tolong cikgu tu angkat kotak dalam tuu ade air , bawak g khemah rumah sukan aku , Hee dah duduk kat bawah khemah tuu sementara nak tunggu perbarisan habis aku ngn mmber aku pun pergilaah warm up kejap . Dah habistuu dtg khemah balik lepak ngn man . encik koboii . hihiii . blablablabla~lepastuu tgk laa budak-2 lain sukan sbb acara p18 lambat lagi , dah habis budak-2 lain sukan acara 4x100 p18 plak punya turn . kiteorang g daftar then berbincang kejap nak tentukan sape nak jd pelari no 1,2,3,4 . aku nak jd pelari ke3 sbb aku punya sukalahh , haha :PP . okeyyyy acara pun bermula blablablabla~ lepas aku dapat baton tuu aku lari sekuat hati aku , ceyhhh ! :P then aku pass kat wan plak , lepastuuu aku terduduk kat situ sbb kaki aku berdarah , kulit mengelupas , SAKIT GILAA BABI ! PBSM pun datang laa rawat aku , habis 10 plaster dyorg tampal . hihii :) lepastuu aku jalan g kat khemah , then aku rehat kejap lepastu aku dengar cikgu panggil daftar untuk acara 4x400 plak , aku tak yakin aku boleh buat :( aku g kat cikgu aku ckp nak tarik diri sbb kaki aku sakit sangat . hmmm cikgu pun cakap jela okay , aku suruh fatin ganti tempat aku , mulamula tuu dia tanak lepastuu dia amik plak . aku pun okay je laa . Heee :) tak sangka dyorg lari dapat no1 ! warghh congrats ! tetiba aku rasa nyesal plak tarik diri , hahah sokeylaaa . tade rezeki weih :D aku lupa nak cakap lari 4x100 tuu hanya mampu gangsa jee , hmm sobsob ;'( tp takpe laa , ade jugak medal untk last tahun sekolah ni kan , heheee :)

                                                         


                                                     *******************************


Hmm lepastuu aku g lahh toilet kejap sbb tak tahan nak buang air -,- err then nampak laa kawan-2 aku nii , hihi kesian dyorg kene buat keje :D aku pun tegur laa mereka , dyorg tanya aku asal kaki aku balut pe semua aku ckp laa lari ta pakai kasut , dyorg marah aku . huuu takpee aku tak kisah , dyorg marah sbb caring kat aku ., wewewee :D . Lepas dah borak ngn mereka aku pun g toilet . Ape aku buat dalam toilet pun nak citer ke ???? -.- blablablabla ~ okey lepas keluar dari toilet tuuu aku pun g laaa bawah khemah tuu balik . heee act aku tade kawan so jalan-2 je laa -.- err ! then aku nak g balik kat kawan-2 yg sibuk buat keje uh . then dengar plak cikgu panggil sape yang menang td bersedia sbb nak amik hadiah , aku dgn kaki sakit cepat-2 laa lari , then dah amik hadiah tuu captured-2 ngn wan amira kejap . heee lepastuu aku cari man . okey first tak nampak , kali kedua tuu dah nampak tapi dy agak jauh sikit , time tuu pulak cikgu sabariah panggil aku angkat barang bawak balik sekolah . huuu tak dapat borak ngn man jap . Lepas dah sampai sekolah tuu dah angkat barang semua fira ngn cik kak tgh basuh-2 pinggan , aku basuh ape ntah dalam toilet tuu -.- sementara tunggu mmber aku lg 3 tuu dtg aku duduk kejap sbb penat -.- blablabla~ then sampai laa mmbe aku tuu , borak-2 jap dalam bilik mpv tuu sekali ngn cikgu n cik kak , then dah lama sgt dok kat sekolah semua pun balik rumah . aku cam biasa lahh weng weng ngn ekin . hihii :)






Then sampai rumah tuuu mak aku tegur tanya kenapa kaki aku ni aku pun cakap laa lari tak pakai kasut . Hihiii padan muka aku kene mmbebel :P lepastuu aku tunjuk laa medal yg aku dpt . mak aku tanya 1 je ke . aku gelak je laa . lepastuu mak aku perli-2 aku :( yelaa masuk 4 acara dpt 1 jerk >< last year masuk 4 jugak dapat 3 medal . hmm sobsob :'( . yelaa aku mengaku tahun ni aku agak down sikit , biasa ahh badan pun dah berat . bak kata man :"D hahah !

2 comments:

  1. aku xdpt tlg ckg td :(
    bz glew td ...dgn kaki melecetnya ..

    ReplyDelete
  2. Hihii tkpe , cikgu bukan marah pun.

    ReplyDelete