Monday 21 May 2012

Teacher's Day ~

Hyee awak ! saya na ngorat awak boleh ? *kenyit-2 mata ;) heee . time ni aku kene jd water . ehh water ? water citer nongkrong tuu haa . Hehe ! time ni ite jd waiter for teacher's day lah awak . penat penat penat ><!  nampak tak face aku senyum ? elehhhhhhh plastik jee tuu act penat tauu :O bak kata org suka dalam duka . nampak je suka tapi sebenarnya aku sedang berduka :D hehe kenapa ayat sastera --' errrrr dah biasa dah wat keje part time macam nii , biasa lah sangat :P baru start last year okay :D haha cannot go ;D 




Dua orang nii cikgu kita . tapi kita paling sayang cikgu tudung green tuu , nama dia rosmawati . Hee keyhh dia baik doe ! aku ingat lagi time fm3 dia bg aku chocolate cardbury sbb aku baca pantun dalam kelas . Huhuu ^^, kalau aku terserempak dgn dia kat sekolah aku selalu panggil dia "cikgu comel" . Hee comel laa dia senyum ada lesung batu ehh lesung pipit :') Ehh nampak tak aku yang numb 4 dari kanan . Err yang numb 5 tuu capik . abaikan dia , since bila entah dia muncul kat situ :O 

No comments:

Post a Comment