Saturday 12 May 2012

Susah senang bersamaaaaa ~

Hey~ nampak tak 3 dara pingitan kat atas ni ? haha act dua org tuu member yg paling rapat dengan aku ! kiri sekali Anis tgh paan kanan me lahh ! :D hee ,  merekalah satu class ngn aku , duduk sebelah , makan satu meja , study sama sama , balik sekolah sama , selalu tolong aku , selalu bergurau sama , tak pernah bergaduhh pun . he act pic ni time kiteorang nak masak , bapak ahh >< baju tuu panashh ouhhh ~ masak mana bleyy bukak kipas der , baju tu tebal lak , aihh memang panas laa , tambah-2 lagi duk dekat ngn api . Boleh rentung aku dibuatnyaa -.- time masak kiteorang kene masak berkumpulan , hmm lebih kurang satu kumpulan 2 org , aku group dgn anis :D paan dengan mmber aku lagi sorang . hehee kesian paan :P . Hmm time aku excident dulu dyorg laa yang datang rumah aku , lawat aku , anis amik aku nek motor dia g sekolah , time tu aku kene jugak dtg skolah sbb ade kerja kursus aku nak kene buat .  hmm terharu babe :) sayang mereka sangat xD !

No comments:

Post a Comment