Sunday 27 May 2012

annoying keyh -.-

Hmm tadi balik sekolah singgah hospital dengan syamil , paan , ngn aiman sbb kiteorang pergi beli waffer . Hee ^^v kelakar kan , pergi sbb nak beli benda tuu jee , hee lepastuuu dah beli balik ahh . Then aku jalan sorang-2 coz yang lain tuu ikut jalan lain ., hee agak bosan jugak jalan sorang-2 kan . so ,  aku col lahh my P :P heheee saje kacau dia , aku tau dia tak bangun tidur lagi grrr ! ;P . tengah aku cakap ade lah 2 org mamat nii nek motor sama , tegur aku siap lambai tangan lagi , aku pandang wat dun't know je laa -.- then dyorg datang arah aku , hmm aku jalan ahh laju laju dyorg follow je akuu . aku dah takut dahh , aku jalan tunduk jee muka , lepastuu dyorg tgk aku tunduk dyorg cakap aku nii nanges kee . HAHAA dyorg terus pecutt . padan mukaa :P

No comments:

Post a Comment