Friday 9 December 2011

Mimpi =="

Gud Morning peeps :) Heee ! bangun pagi-2 mesti terus kene buat kerja rumah kan ? haiyaa ! biasa laah anak dara taleh malas kan , Hahah nii pun mama aku tinggal kan kerja rumah kat aku . dier kuar pegi mana ntah ! Before aku out aku nak citer sal mimpi aku malam tadi. Hishh ! tak penah-2 aku mimpi sal budak nii yang digelar SS ! Bukan dier syok sendiri kee apee , dah memang nama dier ada capital camtuu =_=" . Seriously aku bangun pagi tadi rasa nak gelak pun ade , yelaaa selama nii aku kawan biasa-2 je dgn dier then tetiba mimpi sal dier plak , dalam mimpi tuu aku jd gf dier laa plak . memang mesra laa kan mengalahkan laki bini , Hahaha , Lain kali bg laa aku mimpi si F tu kee best laa sikit. Hahah , #kidding ;P . okey kawan ! lain kali aku story mory lagi ehh , byee :*

No comments:

Post a Comment